Основні інструменти програми:
Лінія (Line) - малює лінії при переміщенні
курсору в будь-якому напрямку від точки до точки. Контрольна панель інформує
про її поточну довжину. Цей інструмент дозволяє побудувати будь-який
багатокутник, зробити прямокутний виріз
в панелі, служить для побудови допоміжних ліній, наприклад, для задання радіусу
кола або дуги.
Дуга (Аrc) - малює дугу від центру по двох
точках. Для призначення потрібної довжини вводимо своє значення. Можна також
призначити кількість сегментів, що утворюють дугу, введенням значення.
Прямокутник (Rectangle) - малює прямокутник
від кута до кута. Можна задавати відразу точний розмір, для цього потрібно
поставити першу точку прямокутника, потім розтягнути його на довільну відстань.
Після цього ввести цифрами розміри майбутнього прямокутника через крапку з
комою (;) і натиснути "Enter" на клавіатурі.
Круг
(Circle) - малює коло від центральної
точки по радіусу. Цей інструмент використовується часто. Також, як і в
більшості інструментів, розмір можна задати з клавіатури. Спочатку потрібно
поставити стартову точку, потім на клавіатурі задати радіус.
Багатокутник (Polygon) - малює N-кутник від
центральної точки по радіусу. Задати необхідну кількість кутів на клавіатурі
потрібно відразу після того, як вибрано цей інструмент. Після цього потрібно
натиснути "Enter" на клавіатурі і поставити початкову точку фігури та
задати її радіус.
Переміщення (Move) - дозволяє переміщувати
об'єкти. При цьому оригінал залишається на своєму місці. Крім того, при
наведенні цього інструменту на об'єкт, з'являється перехрестя, що дозволяє
швидко повернути об'єкт навколо центральної точки. Від положення камери
залежить вісь обертання.
Тягнути / Штовхати (Push / Pull) - дозволяє вдавлювати і витягати грань
об'єкта в сторону, створивши по мірі її руху нові
бокові стінки. Основа "ліплення" тривимірних моделей, витягує
або вдавлює межі. Також, як і інструмент "Перемістити" може створити
копію після натискання клавіші "Ctrl".
Інструмент Follow Me («Ведення») -
дозволяє рухати площину
впритик до наперед заданої кривої.
Рулетка (Measure) - з її допомогою можна
виміряти відстані між будь-якими двома точками моделі в просторі, «витягаючи
стрічку» рулетки в потрібному напрямку, одночасно створюючи Construction line або Construction Point. При цьому,
конструкційні лінії і точки для програми - такі ж «матеріальні» об'єкти, що і
лінії і ребра, а значить їх точно так же можна потім переміщувати, обертати і
т.д.
Транспортир (Protractor) - інструмент,
призначений для попереднього створення конструкційних ліній - променів та
кутів. Зручніше використовувати його безпосередньо з інструментом Обертання
(Rotate) - при цьому Транспортир автоматично активується на об'єкті, що
обертається (в одній з площин головних
осей моделі).
Інструмент
"Вибрати" - основне призначення виділити який-небудь елемент або
кілька елементів відразу. Щоб виділити один елемент, потрібно просто клікнути
по ньому і навколо з'являється синя рамка. Щоб виділити кілька елементів,
потрібно затиснути ліву кнопку миші в одній точці екрану і розтягнути область
захоплення до потрібної межі.
Інструмент "Створити компонент"
- призначений для створення динамічних
компонентів. Цей інструмент доступний тільки у версії "SketchUp Pro".
Інструмент
"Заливка" - призначений для розфарбовування елементів в різні кольори
або текстури. Для цього інструменту в "лотках за замовчуванням", з
правого боку робочого екрану, є вкладка "Матеріали" з безліччю різних
кольорів, текстур і їх налаштувань.
Інструмент "Гумка" - призначений для
видалення зайвих ліній і об’єктів.
Інструмент "Від руки" - малює
довільну криву.
Немає коментарів:
Дописати коментар